Szállítás

Ha a megrendeléssel, a feladással vagy a kiszállítással kapcsolatban egyedi igénye vagy bármilyen közlendője van, a megjegyzés mezőben írja le és mi lehetőségeink szerint teljesítjük kérését. Kérjük vegye figyelembe, hogy a kiszállítás munkanapokon általában 8:00 – 17:00 óra között történik. Magán megrendelés esetén – ha nap közben nincsenek otthon – célszerű lehet pl. munkahelyre kérni a csomagot vagy napközben otthon tartózkodó szomszéd, ismerős címét megadni. Munkahelyre történő kézbesítés esetén, magán és céges megrendelés esetében is jelezze, ha a munkaidő eltér az általános 8:00 – 17:00 óra közötti kézbesítési időszaktól, mert ezt az információt továbbítjuk a futárszolgálatnak és ők ezt kézbesítéskor figyelembe veszik.

A szállítást a GLS futárszolgálata végzi. A GLS a feladást követő munkanapon kézbesíti a feladott küldeményeket. A szállítási költség osztályozottan optimalizált a kosár összérték és kosár összsúly alapján. Ez a kalkulált összeg országosan egységes, tehát csakis a megrendelt termék(ek) csomagolt súlyától és értékétől függ. Nagy értékű csomagoknál célszerűbb a kedvezőbb költségű előre utalást igényelni.

A csomagfeladást követően emailban értesítjük. Az értesítő emailban a csomagfeladás dátumát, csomagszámát, értékét, továbbá a megrendeléskor megadott szállítási címet találja. A megadott csomagszámra kattintva az internet böngészője elvezérli a csomagja státuszára. 

Céges rendelés esetében kérjük mindenképpen töltse ki a cégnév és az adószám mezőt.

Az adatai biztonságban

A teljes weboldal titkosított adatkapcsolattal (SSL) rendelkezik.

Garantáltan másnapra

GLS a csomag átvétele után garantáltan a következő munkanapon kézbesíti a csomagot.

Ügyfélszolgálat

Ha elakadt, hívjon fel minket. Segítünk! +36 (30) 911 3300